.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گرد و غبار در سطح کشور موجب شده است تا کارگروه‌های اضطرار آلودگی هوا در استان‌ها جلسه فوری برگزار و در خصوص تعطیلی مدارس و ادارات تصمیم‌گیری کنند. فوری/ ادارات و مدارس این استان ها تعطیل شد +جزئیات مهم
گرد و غبار در سطح کشور موجب شده است تا کارگروه‌های اضطرار آلودگی هوا در استان‌ها جلسه فوری برگزار و در خصوص تعطیلی مدارس و ادارات تصمیم‌گیری کنند.(ادامه)
ادامه دورکاری مادران شاغل دارای فرزند کمتر از 6 سال و دبستانی
با توجه به نیاز فرزندان زیر شش سال و مقطع ابتدایی به در کنار مادر بودن و با توجه به تعطیلی مهدهای کودک، بنا شد بحث دورکاری برای این خانم‌ها ادامه پیدا کند(ادامه)
حاجی میرزایی: خانواده‌ها نگران حضور فرزندانشان در مدارس نباشند
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جزئیات بازگشایی مدارس و ارائه آموزش حضوری از اول مهرماه، گفت: جایی برای نگرانی خانواده‌ها وجود ندارد چون هیچ کاری در آموزش و پرورش در این خصوص، بدون هماهنگی با وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا انجام نخواهد شد. (ادامه)
فعالیت سه دسته کسب و کار و گروه شغلی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی با محدودیت‌های شدید همراه شده و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا یک هفته امکان فعالیت نخواهند داشت. فعالیت کدام شغل‌ها از فردا ممنوع است؟
فعالیت سه دسته کسب و کار و گروه شغلی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی با محدودیت‌های شدید همراه شده و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا یک هفته امکان فعالیت نخواهند داشت. (ادامه)
شمال نیوز : محدودیت های کرونایی که از ۱۴ تیر ماه با اعلام وضعیت قرمز در بابل اعمال شد ، تاکنون روند بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را کاهشی نکرده است و اکنون با تصمیم جدید ستاد مبارزه با کرونا شهرستان ، محدودیت ها تشدید شده است .... کرونا ویروس در بابل رکورد شکست / تشدید محدودیت ها ادامه دارد
شمال نیوز : محدودیت های کرونایی که از ۱۴ تیر ماه با اعلام وضعیت قرمز در بابل اعمال شد ، تاکنون روند بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را کاهشی نکرده است و اکنون با تصمیم جدید ستاد مبارزه با کرونا شهرستان ، محدودیت ها تشدید شده است ....(ادامه)



بر اساس ابلاغیه ستاد استانی مبارزه با کرونا ،فعالیت مهد کودکهای مازندران اول تیر، از سر گرفته می شود. بازگشایی مهد کودکهای مازندران از اول تیر
بر اساس ابلاغیه ستاد استانی مبارزه با کرونا ،فعالیت مهد کودکهای مازندران اول تیر، از سر گرفته می شود.(ادامه)
زمان آغاز فعالیت سینما‌ها و کنسرت‌ها اعلام شد
جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا درباره برپایی نمازهای جمعه در برخی مناطق، بازگشایی مهدهای کودک، سینماها، آموزشگاه‌ها مصوباتی داشت.(ادامه)
اعتراض خانواده‌های کره‌ای به تصمیم دولت برای بازگشایی مدارس
(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت : حمایت های روحی روانی و کمک های معیشتی و توزیع لوازم بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر جامعه ی تحت پوشش تاثیر بسزایی در کنترل این بحران داشت که بهزیستی به خوبی از عهده آن برآمد..... حسین زادگان : حمایت های روحی ، روانی و معیشتی بهزیستی تاثیر زیادی در کنتزل کرونا در مازندران داشت
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت : حمایت های روحی روانی و کمک های معیشتی و توزیع لوازم بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر جامعه ی تحت پوشش تاثیر بسزایی در کنترل این بحران داشت که بهزیستی به خوبی از عهده آن برآمد.....(ادامه)
تداوم شیب نزولی شیوع کرونا در مازندران
آمار مراجعه بیماران مشکوک به کرونا در مازندران بر اساس گزارش روز جمعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان برای ششمین روز متوالی کاهش داشت و به کمترین میزان پس از پشت سر گذاشتن نقطه پیک در هفته گذشته رسید. (ادامه)
شمال نیوز: میان موادمخدر ماده‌ای اعتیادآور به نام گُل ترویج شده که هیچ نشانی از زیبایی ندارد و حس زودگذر شادی را برای جوانان و نوجوانان به ارمغان می‌آورد درحالی‌که عوارض خطرناکی برای آنان به دنبال دارد که بعضا جبران‌ناپذیر است. گُلی که هیچ نشانی از شادی ندارد
شمال نیوز: میان موادمخدر ماده‌ای اعتیادآور به نام گُل ترویج شده که هیچ نشانی از زیبایی ندارد و حس زودگذر شادی را برای جوانان و نوجوانان به ارمغان می‌آورد درحالی‌که عوارض خطرناکی برای آنان به دنبال دارد که بعضا جبران‌ناپذیر است.(ادامه)
روند رو به رشد کودک آزاری در مازندران
مدیرکل بهزیستی مازندران از روند رو به رشد کودک آزاری در این استان خبر داد.(ادامه)
چه کسانی سبد غذایی می گیردند؟
وزیر تعاون با اشاره به تعداد افراد مشمول این سبد غذایی اظهار کرد: نزدیک به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار خانواده تحت پوشش نهادهای حمایتی، ۲۳۹ هزار دانش‌آموز مدارس شبانه‌روزی مناطق محروم و افراد شناسایی شده‌ای که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند؛ در مجموع نزدیک به ۱۰ میلیون نفر می‌توانند این سبد غذایی را دریافت کنند.(ادامه)
روستاهای مازندران تحت پوشش خدمات توانبخشی هستند
مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۱۰۰ درصد روستاهای استان تحت پوشش خدمات توانبخشی بهزیستی است.(ادامه)
از ابراز همدردی فعالان قرآنی با آتش‌نشانان تا نقاشی کودکان ساروی برای شهدای پلاسکو
شهروندان مازندرانی پس از وقوع حادثه دردناک پلاسکو با اهدای شاخه‌های گل به آتش‌نشانان با آنها ابراز همدردی کردند و یاد و خاطره فداکاری شهدای این حادثه را گرامی‌ داشتند.(ادامه)
توزیع سبد غذایی ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومانی از دوشنبه آینده
وزیر تعاون از توزیع سبد حمایت غذایی ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومانی بین بیش از ۱۰ میلیون نفر از دوشنبه هفته آینده خبر داد. (ادامه)
مرگ دلخراش طبیعت مازندران زیر بار انبوهی زباله
در سال‌های اخیر با رونق بحث گردشگری این موضوع نمود بیشتری پیدا کرده و با وجود اطلاع‌رسانی مختلف هنوز زباله‌ها در طبیعت مازندران از جمله دریا و جنگل رها می‌شوند و کسی صدای مرگ دلخراش طبیعت را نمی‌شنود.(ادامه)
خانواده‌ها از قانون فرزندخواندگی کودکان بدسرپرست استقبال نکردند
رئیس سازمان بهزیستی کشور از استقبال نکردن خانواده‌ها از قانون جدید فرزندخواندگی کودکان بدسرپرست خبر داد.(ادامه)
مدارس کدام استان های کشور امروز تعطیل است؟
شمال نیوز:درپی بارش شدید برف در برخی از نقاط کشور برخی از مدارس کشور تعطیل شد. (ادامه)
میزان افزایش شهریه مهدهای کودک
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی، از افزایش حداقل ۱۵ درصدی شهریه مهدهای کودک خبر داد و گفت: اوایل هفته آینده این افزایش نهایی و اعلام می شود.(ادامه)
مهدهای کودک‌ به ادارات باز می‌گردند
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن تشریح برخی تدابیر این معاونت جهت توانمند سازی زنان شاغل و ترویج تغذیه نوزادان با شیر مادر، از پیشنهاد بازگشت مجدد مهدهای کودک به ادرات خبر داد.(ادامه)
اجرای طرح کاهش طلاق در کشور
(ادامه)
همه روزها را روز كودك ببينيم
(ادامه)
شهریه جدید مهدهای کودک اعلام شد
(ادامه)
۶ وزیر این هفته به مجلس می روند
(ادامه)
افزایش مستمری بگیران بهزیستی گیلان
(ادامه)
انتقاد از «کلاه قرمزی» در مجلس
(ادامه)
وزیر ارشاد: فیسبوک مانند تلفن است
(ادامه)
اورژانس تهران به حالت آماده باش
(ادامه)
کودکان مازندرانی سنجش بینایی می‌شوند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.